Ratola Corporation

Програмите на BRABUS за версиите 63 AMG на Mercedes-Benz получиха ново попълнение: модул за премахване ограничението на скоростта.


Brabus V-max unit for 63 AMG

Той e приложим към всички актуални 63 AMG модели, с изключение на CLK63 и R63. Така нареченият V-max модул дава възможност за индивидуална настройка на електронното ограничение на скоростта, като горната граница е закована на 300 км/ч. Възможните настройки са 7 - 160, 180, 230, 240, 250, 280 или 300 км/ч. Устройството се инсталира и деинсталира много лесно на принципа plug & play, а оперирането с него е изключително интуитивно. Има, също така, ясно меню с инструкции. Както всеки BRABUS компонент, новият V-max модул притежава германски TÜV сертификат.


brabus


Brabus sports suspension for W204

BRABUS пусна в продажба ново спортно окачване за Mercedes-Benz C-Class (код на модела W/S 204). То може да се регулира по височина, като позволява също така промени в рикошета и компресията в амортисьорите.
10-те опции за настройка дават възможност на водача да избере предпочитаното поведение на автомобила, като отчита моментното състояние на пътя. Различните настройки на окачването са тествани продължително и методично на асфалтов път, макадам и състезателна писта.


brabus

largerresetsmaller



СЕНЗАЦИЯ: Тунинг, който сваля разхода!

Повече мощност, по-висок въртящ момент и същевременно по-нисък разход на гориво. Възможно ли е това? Новината за новия ECO PowerXtra тунинг на BRABUS провокира сензационен репортаж на германския телевизионен канал n-tv. Равносметка: след инсталиране на BRABUS ECO PowerXtra D6 (III) разходът на Mercedes ML 320 CDI пада с повече от литър на 100 км! Подробности:


BRABUS n-tv test


n-tv, водещият новинарски канал на Германия, пожела да провери лично: наистина ли BRABUS ECO PowerXtra подобрява разхода на гориво на дизеловия двигател въпреки повишената мощност? Продуцентите на n-tv Motor, седмичното магазинно предаване за автомобили по n-tv, ангажираха за водещ на теста Клаус Нийдцвидц. Нийдцвидц е не само известен автомобилен специалист; той е също така опитен автомобилен състезател с много титли, между които второ място в световния туринг шампионат през 1987 г.


BRABUS n-tv test

В началото на риалити шоуто Нийдцвидц управлява сериен Мерцедес ML 320 CDI без никакви модификации (с изключение на летите джанти BRABUS Monoblock VI) по специално подбрано трасе с дължина 94 км.


Трасето включва градски улици, селски пътища и отсечка от магистрала, за да симулира всички елементи от ежедневното пътуване на средния германец. Целта на журналиста е да кара колкото се може по-икономично. За да се осигури сравнение при абсолютно идентични условия, при завръщането на Нийдцвидц тунинговият модул BRABUS ECO PowerXtra D6 (III) се инсталира на същия ML за по-малко от 30 мин. С този силов пакет мощността на 6-цилиндровия V-образен common-rail турбодизелов двигател се повишава с 48 конски сили над стандартните 224 "коня". Същевременно максималният въртящ момент се повишава от 510 на 590 Нм.

Още първите няколко километра по същия път впечатляват тест-пилота с подобрените динамични характеристики на SUV-a:


BRABUS n-tv test

"Веднага усетих разлика от увеличения с 80 Нм въртящ момент! Двигателят е много по-отзивчив и не ми се налага толкова да натискам газта. Автомобилът ускорява при ниски обороти, а десният ми крак си почива."


След вторите 94 километра Нийдцвидц е още по-впечатлен от реализираната икономия на гориво.


BRABUS n-tv test

Серийният ML 320 CDI е дал на теста среден разход от 11.1 л на 100 км, а далеч по-мощната BRABUS версия на същия автомобил и на същия път е похарчила едва 9.4 л на 100 км – разликата е 1.7 л на 100 км!


BRABUS n-tv test

При това икономията на BRABUS е реализирана при средна скорост 75 km/h, с 9 км/ч по-висока, отколкото при пробега на серийния ML. Разликата във времето на пробега е 10 мин., естествено, е в полза на BRABUS.



Равносметката от теста потвърждава философията на BRABUS да създава повече удоволствие от шофирането чрез модерен тунинг, като същевременно пести гориво при равни пътни условия и стил на управление. Собственикът и изпълнителен директор на BRABUS - Професор х.к. Бодо Бушман е особено доволен от резултата: "Tози тест е доказателство, че нашата концепция работи! Ние следваме един простичък принцип: Повече въртящ момент означава по-ниски обороти на двигателя, което означава по-добра икономичност. А по-добрата икономичност означава също намаляване на емисиите на въглероден двуокис" Мощностните пакети за дизелови двигатели BRABUS ECO PowerXtra® се предлагат за почти всички актуални CDI модели на Mercedes. Инсталацията им сe извършва в рамките на половин час в сервиза на изключителния представител на BRABUS за България Ратола Корпорация.
Всички мощностни пакети BRABUS ECO PowerXtra® се покриват от уникалната тунинг-гаранция на BRABUS, достигаща до 3 години или 100,000 км в зависимост от пробега на автомобила (справка: Гаранционни условия на BRABUS от Ноември 2006 г.). Подсилените от BRABUS двигатели отговарят на същите стриктни Евро IV/Евро V регулации като серийните двигатели.


Изтеглете каталог на BRABUS ECO Power Xtra от тук >>>


BRABUS "наточи" новите SL, SLK и CLS

BRABUS SL

Официалният представител на BRABUS за България - "Ратола Корпорация" вече предлага различни видове доработка за новите модели SL, SLK и CLS на Mercedes. Клиентите могат да поръчват цялостнo оборудвани автомобили или частични доработки за обновените SL, SLK и CLS.


BRABUS SLK

За SLK офертата на BRABUS включва моторен тунинг до 445 конски сили, спортно-елегантни аеродинамични пакети, подбрани алуминиеви джанти, спортни окачвания и индивидуални опции за интериора. Най-мощният вариант в гамата е на базата на SLK 55 AMG. За него BRABUS предлага увеличаване на работния обем на двигателя до 6,1 литра, максимална мощност до 445 конски сили и въртящ момент от 635 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч протича само за 4,3 секунди, а максималната скорост е 305 км/ч.


"Зелена" мощ за CDI моделите на Mercedes

BRABUS ECO PowerXtra

Авангарден дизелов тунинг за по-добра горивна ефективност и по-ниски емисии предлага новото поколение мощностни пакети ECO PowerXtra®. При разработката им моторните специалисти на BRABUS са се фокусирали върху увеличаването на въртящия момент при ниски обороти на двигателя, което изцежда от CDI моделите на Mercedes не само максималната мощност, но и чувствително повече тяга при ниски обороти. Същевременно по-бавната работа на двигателя води до по-нисък разход на гориво, а от там и до намаляване на вредните емисии.


Вижте за кои модели се предлага BRABUS ECO Power Xtra >>>